Visual fidelity matters, but what truly stays with people is how a brand makes them feel.
Visual fidelity matters, but what truly stays with people is how a brand makes them feel.
Η πρόκληση ήταν ξεκάθαρη: να δώσουμε νέα πνοή στο brand, με έναν ολικό επανασχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας. Το ζητούμενο δεν ήταν απλώς ένα facelift. Ήταν μια επανεκκίνηση – μια νέα αφήγηση που να φέρνει το brand πιο κοντά στους ανθρώπους, μιλώντας τους με αμεσότητα, συναίσθημα και συνέπεια.
Ξεκινώντας από το tagline “Θέλημα Καρπού”, προχωρήσαμε σε δημιουργικό breakdown της φράσης, αναζητώντας τη βαθύτερη σημασία της. Στόχος μας δεν ήταν απλώς να τοποθετήσουμε το brand ως leader στην αγορά, αλλά να το αναδείξουμε ως μια καθοριστική φωνή στον κλάδο. Ένα brand με ταυτότητα, άποψη και σαφή στρατηγική κατεύθυνση.
Για να “απαντήσουμε” στην πρόκληση, επιλέξαμε να αλλάξουμε ριζικά την εικαστική προσέγγιση του brand. Δημιουργήσαμε μια εντελώς νέα εικαστική ταυτότητα, σχεδιασμένη με τρόπο που να αντανακλά τις αξίες του brand και να «μιλά» με άμεσο και αυθεντικό τρόπο στο κοινό.
Παράλληλα, αναβαθμίσαμε συνολικά την εικόνα του brand στα social media, δίνοντας έμφαση στην αισθητική συνοχή και το συναίσθημα. Το πετύχαμε μέσα από εικαστικά υψηλής αισθητικής, σχεδιασμένα με προσοχή στη λεπτομέρεια και την ταυτότητα του brand.
Η στρατηγική μας ενισχύθηκε με paid διαφημιστικές ενέργειες σε όλες τις βασικές πλατφόρμες, καθώς και με συνεργασίες με content creators και travel bloggers που μπορούσαν να αποδώσουν με συνέπεια τις αξίες του brand μέσα από αυθεντικό περιεχόμενο.